25 Jul 2018

Al Fatihah sahabat

Today is a sad day.
I lost him. My friend, my bestfriend.

Aku harap kau tenang kat sana.
Terima kasih untuk semua kenagan,
Terima kasih sebab pernah ada untuk aku,
Terima kasih sebab pernah mengisi waktu sunyi aku,
Terima kasih sebab pernah luahan aku,
Terima kasih sebab pernah gembira kan aku.

Maaf sebab aku terlalu "selfish" tak pedulikan mesej kau kebelakangan ini.
Kalau lah aku tahu itu untuk sapaan terakhir dari kau.
Tapi terlambat.

Aku pernah terlalu risaukan kau masa kau sakit sebab depression dulu, rata-rata aku cari kau.
Aku faham masalah kau, aku faham apa yang kau rasa dalam diri kau.

Kini, kau rehatlah. Sampai masa kau lupa semua kecelaruan hati kau.
Aku hargai kehadiran kau dalam hidup aku selama ini.
Terima kasih.

Al Fatihah
Shafiq bin Mazlan
(1994-2018)


-Nana-

8 comments:

  1. innalillahi wainnailaihirojiun.,

    ReplyDelete
  2. Fresh, friend. I approve the use of background and shade! download movie here

    ReplyDelete